ביטוח הייטק וחברות תוכנה

בין המדינות המובילות בפיתוחי הייטק, נמנית מדינת ישראל. לצד ההתפתחות בתחום, היא גם חשופה ללא מעט סיכונים נלווים המאיימים על חברות הייטק, סטארט-אפ ובתי תוכנה. מה עושים כדי להתמגן? כחלק מהמערך הנצרך, כדאי שתכירו את האפשרות לרכוש ביטוח הייטק וגם ביטוח חברות תוכנה.

 

על ההבדל בין ביטוח חברות תוכנה לביטוח עסק רגיל

חברת תוכנה היא לא עסק רגיל כי הסיכונים הנלווים לה הם הרבה יותר משמעותיים בתחומי ההייטק והטכנולוגיה. החוכמה היא להתאים את הביטוח בהתאם לצורך של החברה. ולכן, לא כל ביטוח הייטק יהיה זהה לחברו. יכולות להיות שתי חברות תוכנה, שתיהן רכשו ביטוח אצל אותה חברת ביטוח אך לכל אחת מהן כיסויים נלווים אחרים לפוליסה. ולמה זה קורה? בגלל ההבדלים בין החברות. לכל אחת צרכים אחרים ואם אתם פונים לסוכנות ביטוח מומחית לתחום כמו רמי בן אשר – סוכנות ביטוח ופיננסים, תהנו מהתאמה מדויקת לצרכי החברה שלכם.

ביטוח הייטק

מה ביטוח הייטק יכלול?

ביטוח הייטק בשונה מביטוחים לעסק רגיל, יציע כיסויים ביטוחיים נוספים כמו:

  • ביטוח הייטק הוא ביטוח משולב של אחריות מקצועית ואחריות המוצר בגין תוכנה / מוצר טכנולוגי – המבוטח מקבל כיסוי ביטוחי מפני נזקים שהמוצרים שלו (תוכנות, טכנולוגיה) עלולים לגרום לצד שלישי מהמוצר עצמו (תוכנה) לאחר הספקת המוצר. הביטוח כולל גם כיסוי אחריות מקצועית המכסה נזקים שנגרמו עקב רשלנות מקצועית של המבוטח. תנאי הביטוח מותאמים לחברות תוכנה וטכנולוגיה.
  • ביטוח סיכונים קיימים – ענף ההייטק חשוף לסיכונים אחרים ולכל חברה סיכונים ייחודיים לה בהתאם למוצרים המפותחים, תחום שבה עוסקים, סוג הטכנולוגיה והפלטפורמה, למספר העבדים, לשטחי הפעילות וכו'.
  • ביטוח הפעילות בחו"ל – מרבית חברות ההיטק נמצאות גם בשווקים בינלאומיים וככאלו, הם צריכים לבטח את עצמם גם שם. אם ניקח לדוגמא עלות ייצוג עו"ד למשפט בישראל לעומת משפט בינלאומי, ההבדל במחיר יהיה ברור. על משפט בינלאומי משלמים הרבה יותר כסף. וכדי לצמצם סיכונים חייבים לרכוש ביטוח ספציפי לכך.
  • ביטוח סייבר – כך המבוטח מעניק לעצמו הגנה מפני התקפות סייבר, זליגת מידע, פרוטקשן עסקי, אבדן הכנסות, ציוד אלקטרוני, ועוד.
לקבלת הצעה וייעוץ מקצועי, השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקוחות יקרים,

אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה"ל, כוחות הביטחון ותושבי ישראל.

בימים קשים אלו אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

שנדע ימים שקטים ובטוחים.
ביחד ננצח!